środa, 25 czerwca 2014

Gray days. Colorful thoughts.

Czasami przychodzi taki dzień, gdy nie masz co robić na komputerze, a pogoda jest co najmniej beznadziejna. Wyjście z domu nie wchodzi w grę, a wszytko co można robić w czterech kątach już Cię nudzi. 
Przeglądasz posty na blogach, które już widziałeś kilka razy, lecz nie znasz innych bloggerów i bloggerek. W tym momencie wpadasz na pomysł, by stworzyć coś własnego. Zobaczyć jak to jest po drugiej stronie, gdzie to Ty piszesz coś dla ludzi, a nie oni dla Ciebie. 
Czujesz impuls. Zakładasz własnego bloga i piszesz. Nie wiesz o czym, nie wiesz jak. To Twój pierwszy post w życiu. Piszesz, kasujesz. Piszesz, kasujesz. Piszesz, kasujesz. Zapętlająca się historia.
Nie wiesz o czym chcesz mieć bloga. Nie umiesz dobrze pisać. Nie znasz się na niczym na tyle, by 'uczyć' innych, ani nie jesteś tak ciekawą i nietypową osobą by prowadzić wirtualny pamiętnik. 
Znowu kasujesz wszytko i rezygnujesz. Wyłączasz komputer i oddajesz się swojej pasji. Rysujesz, rysujesz i rysujesz. W tym momencie pojawia Ci się w głowie nowa inicjatywa. Postanawiasz pokazać ludziom swoje bazgroły. To nic, że nie są idealne. To nic, że ludzie mogą różnie zareagować. To nic. 
Piszesz post od nowa, wstawiasz zdjęcia. Oto i on. Twój pierwszy post na Twoim blogu.


















Rysunek na podstawie fotografii Natalii Żygłowicz. 

Link to zdjęcia i Jej profilu na fb.
FACEBOOK NATALIA ŻYGŁOWICZ PHOTOGRAPHY







Zapraszam do oceniania, komentowania i poprawiania! :))


10 komentarzy:

  1. Piękne zdjęcie, ciekawy rysunek. Kocham oglądać różne prace. Proszę tylko o jedno - popracuj nad cieniowaniem, ułożeniem mięśni itd.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze długa droga przede mną. Staram się być lepsza z każdą kolejną pracą.
      Dziękuję bardzo za komentarz :)

      Usuń
  2. Pierwsze wrażenie najlepsze :)
    podoba mi się to jak rysujesz mogłabys dodawać więcej swoich rysunków
    uwielbiam kiedy ktoś wrzuca swoje prace na bloga :))
    będę tu częściej wchodzić i komentować posty ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wezmę komentarz pod uwagę i gdy tylko bede miala chwile, postaram sie cos stworzyć! :)

      Usuń
  3. Ojejku, Kasia Markiewicz ! Ma piękną urodę :) Piękny rysunek !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No, jest cudowna. Normalnie tylko pozazdrościć :)
      Bardzo dziękuję! :)

      Usuń
  4. mogłabyś mnie narysować? jakoś bym ci się odwdzięczyła

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie rysuję na 'zamówienie', ponieważ nie jestem profesjonalistką, oraz gdybym odpowiadała pozytywnie na każdą taką wiadomość, to nic innego oprócz rysowania tego czego nie chcę, bym nie robiła :)
      Także podsumowując: przepraszam, ale nie :)

      Usuń
  5. Pięknie rysujesz! Masz ogromny talent. Bardzo spodobało mi się to, że pisząc swój pierwszy post na blogu użyłaś swojego pomysłu, jest oryginalny. Nie pisałaś typu: "Hej! Jestem...., założyłam...". Po prostu zrobiłaś to po swojemu i coś czuję, że będę tutaj wpadać z ciekawości :). Zapraszam do mnie: http://alone-in-my-crazy-world.blogspot.com/.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło! Właśnie nie chciałam tak pisać, bo wiedziałam, że tak jest w 99% pierwszych postów :)

      Usuń